ساده ترین روشهای کوچک کردن شکم

ساده ترین روشهای کوچک کردن شکم

 

small-tummy-e6

کوچک کردن شکم تنها با رژیم غذایی امکان پذیر نیست

 

ساده ترین روشهای کوچک کردن شکم

یک متخصص طب فیزیکی با اشاره به موثرتر بودن دویدن در لاغری و آب‌ کردن چربی‌ها و در نتیجه کوچک کردن شکم نسبت به راه‌ رفتن توضیح می‌دهد: دویدن یکی از ورزشهای مناسب برای کوچک کردن شکم و سوزاندن چربی های اضافه است، اما برای افراد جوان‌تر یعنی حداکثر تا ۴۵ سال توصیه می‌شود.

برای کوچک کردن شکم چه کنیم؟

این بافت چربی، برای بدن یک انبار انرژی است و بدن مازاد نیاز خود را در آن ذخیره کرده، در مواقع نیاز، از آن برداشت می کند. پس باید کاری کرد که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود. دریافت کالری کمتر و ورزش کردن، راه رسیدن به این مقصود است. البته اکنون با روش های دیگری مثل جراحی نیز ، این چربی ها را بر می دارند ولی اگر بتوانیم با ورزش، که سلامت عمومی بدن را به دنبال دارد، به کوچک کردن شکم کمک کنیم، مسلماً به جراحی نیازی نخواهد بود.

 

ادعا می شود که کمر بندهای شوک دهنده با وارد کردن جریان های الکتریکی به چربی شکم موجب تجزیه آنها و قوی شدن عضلات شکم می گردد. در صورتی که تنها جریانهایی با قدرت ایمپالسهای مغز، موجب انقباض عضلات می شود و اگر چنین جریانی با این کمربند وارد شکم شود موجب یک انقباض دردناک خواهد شد.

 

البته استفاده از وسایل ورزشی که موجب انقباض عضلات شکم شود، برای کوچک کردن شکم مفید است؛ اما ورزش کردن به تنهایی کافی نخواهد بود، چرا که کالری اضافی باز هم در شکم یا باسن ذخیره می شود. پس باید از خوردن شیرینی های خامه ای، تنقلات چرب مثل چیپس، غذاهای پر روغن و نان و برنج زیاد از حد پرهیز کرد.
راههای کوچک کردن شکم:
یک ورزش مفید برای کوچک شدن شکم:

دویدن یکی از بهترین روشهای کوچک کردن شکم است

 

بسیاری از افرادی که درگیر کاهش وزن و کوچک کردن شکم خود هستند باور دارند که باید کالری از دست بدهند. برای به دست آوردن وزن مناسب لازم نیست دور غذا خوردن را یک خط قرمز بکشید. فقط کافی است کمی در میزان کالری دریافتی خود در طول روز تجدید نظر کنید. یادتان باشد بدن انسان قدرت سازگاری با هر شرایطی را دارد پس اگر شما شوک بی غذایی را نیز به بدن خود وارد کنید، بدن بعد از مدتی نسبت به این اتفاق سازگار شده و دیگر در اثر نخوردن وزنی از دست نمیدهد. در این میان تنها روشی که بدن در مقابل آن مقاوم نشده و در هر شرایطی واکنش مثبت در قبالش دارد ورزش کردن است. به شما توصیه می‌کنیم با ورزش به جنگ توده‌های چربی بروید و بدن خود را با قحطی در گیر نکنید.

 

مطالعات زیادی برای کم کردن چربی‌ها و کوچک کردن شکم انجام شده است که ۵ تمرین از بقیه اثر بیشتری دارند که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

 

برای به دست آوردن وزن دلخواه و کوچک کردن شکم دوچرخه سواری را از دست ندهید

برای آب کردن چربی ها و کوچک کردن شکم دوچرخه سواری کنید

 

بهترین راه حل برای کوچک کردن شکم ورزش دوچرخه سواری است. برای انجام این تمرین نیاز به دوچرخه ندارید کافی است به پشت خوابیده دست‌ها را پشت سر خود قفل کنید. زانو را به قفسه سینه نزدیک کرده و کمی شانه‌ها از زمین بلند کنید. به آرامی آرنج راست خود را به سمت زانوی چپ و پای راست خود را به دست راست خود نزدیک کنید. بعد از سه بار این حرکت را متوقف کرده چند ثانیه استراحت کرده و تا ۱۶ بار این حرکت سه تایی را ادامه دهید این حرکات ورزشی برای کوچک شدن شکم بسیار موثر هستند.

 

یکی از راههای کوچک کردن شکم صندلی بازی است
برای این ورزش نیاز به صندلی سبک دارید. روی زمین دراز بکشید، یک صندلی سبک را بین پاهای خود نگه دارید، بهتر از از صندلی های پلاستیکی مخصوص کودکان استفاده کنید، پاها را به سمت شکم جمع کرده ۳ ثانیه نگه داشته و آن را به حالت قبل برگردانید. برای کوچک شدن شکم باید این حرکت را ۱۵ بار و در هر بار ۵ دفعه تکرار کنید.

 

کوچک کردن شکم با روش توپ بازی

 

اموزش لاغر کردن شکم با توپ ورزشی

 

یک توپ بزرگ را انتخاب کرده و آن را بین کمرتان و یک ستون قرار دهید. دست ها را پشت سر قفل کرده و آرام زانوهایتان را خم کنید. این ورزش را نیز ۱۲ تا ۱۶ مرتبه و در هر مرتبه ۳ بار تکرار کنید. مراقب باشید به زانوهایتان فشار زیادی وارد نشود و چند باری تمرین کنید به راحتی یاد خواهید گرفت که توپ را بین کمر و ستون نگه دارید.

 

حرکت دراز نشت ساده یکی از بهترین روشهای کوچک کردن شکم است

حرکت ورزشی دراز و نشست برای کوچک شدن شکم
ورزش دراز و نشست را تقریبا همه امتحان کرده اند. کافی است روی زمین دراز بکشید. دست را پشت سر قفل کرده و کمی شانه ها را از زمین جدا کنید. بعد آرام آرنج را به سمت شکم بکشید، دفعات اول این کار را با آرامش انجام دهید تا فشار زیادی به کمرتان وارد نشود. به طور حتم بعد از مدتی میزان بیشتری می‌توانید خم شوید، مانند ورزش های بالا این حرکت را نیز ۱۲ تا ۱۶ بار در هر بار ۳ دوره انجام دهید.

 

در حرکت آخر نیز روی زمین دراز بکشید، به جای قلاب کردن دست ها پشت سر آن‌‎ها را کنار گوش خود بگذارید. نیمه تنه خود را از زمین جدا کرده به آرامی تا ۳ بشمارید و دوباره به حالت اول برگردید. انجام ۱۶ بار این حرکت در روز چربی های اطراف شکم را از بین خواهد برد.

 

البته باز هم به شما می‌گوییم که برای کوچک کردن شکم در کنار این حرکت‌ها یک رژیم غذایی سالم نیاز دارید. این دو در کنار هم مطمئن‌ترین راه برای کاهش چربی و کوچک کردن شکم است.

 

مطالب مشابه
ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

دیدگاهی ارسال نشده است!