با این ۴ تمرین ورزشی تا شب عروسی تان خوش اندام شوید

تمرینات ورزشی برای رسیدن به تناسب اندام

هر خانمی دوست دارد در روز عروسی خود به زیبایی جلوه کند و بدرخشد. اگر می خواهید هر لباسی که پسند کردید به خوبی در تنتان خود را نشان دهد و روز عروسی همه از دیدن عروسی چون شما میخکوب شوند! باید ورزش کنید. اما چه ورزشی؟

در این مقاله قصد دارم چند ورزش فوق العاده تاثیر گذار را به شما آموزش دهم تا با انجام آنها برای روز بزرگ زندگی خود آماده شوید، چه کسی دوست ندارد روز عروسی هیکلی تراشیده داشته باشد؟

hhs3530

– لیفت باسن با حالت سوپرمن

اگر لباس عروسی که انتخاب می کنید اندامی است و پشت باز این حرکت قدرتی با توپ طبی کمکتان می کند به کمر و باسن خود شکل دهید تا وقتی چنین لباسی را به تن می کنید بهترین جلوه را در آن داشته باشید.

تناسب اندام,خوش اندام,زیبایی اندام

با این تمرین ورزشی به کمر و باسن خود شکل دهید

– روی شکم خود بخوابید و یک توپ طبی را بین دوپای خود نگه دارید.
– عضلات شکم را درگیر کنید و دست های خود را مستقیم و به طرف روبروی خود بکشید.
همینطور که نفس خود را به طرف داخل می کشید، توپ را بین دو پای خود بفشارید و زانو، دستها، و قفسه سینه را از روی زمین بلند کنید. این حالت را تا ۱۰ شماره حفظ کنید، و سپس به آرامی بدن خود را دوباره روی زمین رها کنید.
– این حرکت را ۱۰ مرتبه تکرار کنید.
– سعی کنید چند روز در هفته در میان تمرینات ورزشی خود چند دور این حرکت را تکرار کنید تا به خوبی در انجامش قوی شوید و بدنتان شکل بگیرد.

– پرواز معکوس

با این حرکت ورزشی روی شانه ها، بالای کمر و روی بازوها کار کنید چون این قسمت ها باید خوش فرم باشند تا در لباس عروس به بهترین شکل ظاهر شوید.

تناسب اندام بانوان,خوش اندام,زیبایی اندام

با این تمرین ورزشی روی شانه ها، بالای کمر و روی بازوها کار کنید

 – در هر دست خود یک دمبل نگه دارید و بایستید و پاهای خود را به عرض شانه ها باز کنید. – زانوهای خود را کمی خمیده نگه دارید. میان تنه خود را به سمت جلو خم کنید طوری که کمرتان تقریبا با سطح زمین موازی شود و دستها زیر شانه ها باشند. برای محافظت از پایین کمر عضلات شکم خود را به طرف داخل بکشید.

– همینطور که نفس خود را به طرف بیرون می دهید، دست ها را به طرف دو سمت خود بلند کنید، طوری که با شانه ها در یک خط قرار بگیرند. آرنج های خود را کمی خم نگه دارید. برای اینکه بالای کمر را وادار به کار کنید، سعی کنید دو تیغه شانه را به طرف هم بکشید. همینطور که نفس را به طرف داخل می کشید، به آرامی دمبل ها را به جایی که در ابتدا قرار داشتند بازگردانید. این شد یک حرکت.
– این حرکت را سه دور و در هر دور ۱۰ تا ۱۲ مرتبه تکرار کنید.

– لگد زدن به پهلو به حالت چهار دست و پا
با این حرکت روی عضلات باسن و پهلوهای خود کار کنید، هر دوی این قسمت ها برای قرار گرفتن هرچه بهتر در لباس عروسی کمکتان می کنند.

خوش اندام,تناسب اندام بانوان,زیبایی اندام

این تمرین ورزشی روی عضلات باسن و پهلوها کار می کند

 – حرکت را به حالت چهار دست و پا شروع کنید، دست ها درست زیر شانه ها و زانوها نیز درست زیر ران ها قرار بگیرد. زانوها را به حالت ۹۰ درجه خم نگه دارید، پای چپ را از روی زمین بلند کنید تا زمانی که با سطح زمین موازی شود. در حالی که زانوی سمت چپ را صاف می کنید، ران سمت چپ را ثابت نگه دارید. با پای چپ یک لگد به طرف همان سمت بزنید. وقتی لگد می زنید اجازه ندهید پا پایین بیاید.
– زانوی چپ را ۹۰ درجه و به حالت قبل خم کنید، سپس پا را پایین بیاورید. با این کار یک حرکت را کامل کردید.
– برای هر سمت حرکت را سه دور و در هر دور ۲۰ مرتبه تکرار کنید.

– دراز کشیدن و حلقه کردن همسترینگ
این حرکت برای شکل دادن به پشت بدن بسیار عالی است.

خوش اندام,زیبایی اندام,تمرینات ورزشی

این حرکت ورزشی برای شکل دادن به پشت بدن بسیار عالی است

 – به پشت روی زمین دراز بکشید و یک توپ طبی را زیر پاشنه های پا قرار دهید. به حالت پل باسن و ران های خود را بالا ببرید، و همین حالت را در کل تمرین حفظ کنید.

– به پاهای خود انعطاف دهید و پاشنه پاها را به توپ فشار دهید. دست های خود را صاف و در دو سمت خود روی زمین بگذارید تا تعادلتان را حفظ کنند، اما در انجام حرکت از آنها استفاده نکنید.

– در حالی که پاشنه های پای خود را جمع می کنید، به آرامی توپ را به طرف بدن خود هل دهید. ران و باسن را در حالت پل نگه دارید، و در حال حرکت اجازه ندهید به سمت زمین کشیده شوند. سپس به آرامی به حالت ابتدایی بازگردید ( پاها را صاف کنید، ران و باسن در حالت پل بماند ) تا یک حرکت را کامل کنید.
– این حرکت را سه دور و در هر دور ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنید.

مطالب مشابه
ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Sadaf می گوید:
22 می 2017 و ساعت 15:28 پاسخ

🙂 🙂 😯