با نوشیدنی های تابستانی شکم خود را صاف کنید

صاف کردن شکم و کوچک کردن آن یکی از سخت ترین کارها در تناسب اندام و کاهش وزن است. برخی نوشیدنی های تابستانی وجود دارند که شما می توانید با خوردن آنها شکم تان را صاف کنید. این نوشیدنی ها عبارتند از :

نوشیدنی های سرد و گوارا، خاطراتی به یادماندنی را از فصل زیبای تابستان در فکر اشخاص بر جای می گذارند. اما در عین حال، تشویش و دل نگرانی از چاقی بعد از نوشیدن هم همواره در پی آن خواهد بود. دیگر نگرانی را از خود دور کنید و با خاطری آسوده، به استقبال تابستان رنگارنگ و زیبا بروید! در اینجا، چند نوشیدنی سالم و گوارار به شما پیشنهاد می شود که علاوه بر لذت نوشیدن آنها، سلامت و زیبایی اندام شما نیز حفظ خواهد شد و حتی موجب کاهش وزن و خوش فرم شدن شکم نیز می شوند.

نوشیدنی های تابستانه ای که شکم تان را صاف می کنند

صاف کردن شکم با آب هندوانه

مادامی که شربت ها، به طور طبیعی و بدون افزودن شکر تهیه و مصرف شوند، بدون هیچگونه نگرانی از افزایش وزن، می توان از نوشیدن آنها لذت برده و بدن را همواره هیدراته نگه داشت و آب هندوانه، یکی از برترین گزینه هاست! هندوانه، این میوه خوش طعم و کم کالری، نه تنها به دلیل محتوای آب فراوان، فوق العاده مفید و با ارزش بوده و بدن را کاملا هیدراته نگه می دارد، بلکه سرشار از مواد مغذی مثل لیکوبن برای مبارزه با سرطان و اسید آمینه ای عالی مثل آرژنین می باشد. در یک مطالعه جدید، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که آرژنین قادر است چربی بدن را کاهش داده و موجب افزایش توده عضلانی بدن شود.

صاف کردن شکم با چای نعناعی سرد

این نوشیدنی باطراوت در روزهای گرم سال، فوق العاده است. چای نعناعی سرد، شکمی صاف و زیبا را به شما هدیه می دهد. جالب است بدانید نوشیدن این چای، موجب هضم سریعتر چربی های موجود در غذاهایی مثل برگرها و استیک شده، نفخ را برطرف کرده و به این ترتیب، اندام شما را زیبا و متناسب می سازد.

صاف کردن شکم با نوشیدنی آناناس

با تهیه نوشیدنی یخ در بهشت آناناس، شکمی صاف و زیبا داشته باشید. آناناس، به طور طبیعی، دارای آنزیمی به نام بروملین است که موجب شکسته شدن پروتئین ها، سهولت هضم و رفع نفخ می شود.

صاف کردن شکم با چای سبز

مطالعات نشان می دهند که چای سبز، علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی، حاوی ترکیبات و آنتی اکسیدان هایی است که می تواند با از بین بردن چربی های شکم، آن را زیبا و خوش فرم سازد. مصرف این نوشیدنی قبل از تمرینات ورزشی، موجب چربی سوزی بیشتر طی تمرینات هوازی خواهدشد.

صاف کردن شکم با چای سبز

جالب است بدانید این نوشیدنی موجب زیبایی اندام و خوش فرم شدن شکم خواهد شد. این نوشیدنی پرطرفدار، با سرکوب کردن اشتهای کاذب و کاهش میل شدید به خوردن حجم زیاد مواد غذایی، موجب تناسب اندام و فرم گرفتن شکم خواهدشد. مصرف این نوشیدنی در وعده مهم صبحانه، یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور خواهدبود. این کار، تا ساعت ها، شما را سیر نگه داشته و مانع از ریزه خواری در طی روز می شود.

ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

دیدگاهی ارسال نشده است!