راه اندازی فست فود در سراسر ایران توسط ایران کیچن

اگر بخواهید یک کسب و کار خوب داشته باشید می توانید به سراغ راه اندازی فست فود بروید . راه و روش کامل راه اندازی فست فود را اینجا بخوانید.

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که علاقه مند هستید کسب و کار خود را شروع نمایید اما اینکه از کجا و چگونه این کار را انجام دهید را نمی دانید. یکی از کسب و کار های سود آور این روز ها راه اندازی فست فود می باشد. شما می توانید با دانستن راه و روش راه اندازی فست فود کسب و کار خود را داشته باشید و به سود مورد نظر خود به صورت ماهیانه برسید.

 راه اندازی فست فود

ایرانی ها همیشه جزو افرادی بوده اند که در مقوله خوردن چیزی کم نمی گذارند پس می توانید مطمئن باشید رستوران و یا فست فودی شما می تواند فروش خوبی داشته باشد البته اگر بتوانید غذاهای خوبی دست مشتری های تان بدهید.

اگر می خواهید بین اینکه راه اندازی فست فود خود را انجام دهید و یا به سراغ گرفتن نمایندگی بروید. باید بدانید که استفاده از نام یک برند معتبر می تواند برای شروع کار شما خوب باشد و ریسک کار تان را نیز کاهش دهد. هر چه برند معتبر و شناخته شده تری را انتخاب کنید و امتیاز یک نمایندگی آن را بخرید می توانید با ریسک کمتر و بازگشت تضمینی سرمایه خود مواجه شوید.

قدم اول در راه اندازی فست فود

حال که کمی با ابتدا کار آشنا شدید حتما علاقه مند شدید که قدم در این راه بگذارید پس مطمئنا می خواهید بدانید لازم است کار اول تان چه باشد؟ بهترین کار این است که به سراغ یک مکان خوب برای راه اندازی فست فود بروید. اگر می خواهید فروش خوبی داشته باشید باید مکانی را نیز انتخاب کنید که دسترسی آسان دارد و بیشتر در دید مردم می باشد همین امر می تواند باعث مراجعه بیشتر مشتری هایتان شود. همچنین در مرحله بعد نیز بهتر است به صورت تخصصی به سراغ یک فست فود بروید تا بتوانید بهترین گزینه ها و خلاقیت ها را ارائه دهید و مشتری های بیشتری نیز جذب نمایید.

قدم دوم در راه اندازی فست فود

بعد از پیدا کردن مکان برای راه اندازی فست فود خود حال نوبت تهیه وسایل و تجهیزات می رسد. به خاطر داشته باشید برای هر نوع فست فودی به تجهیزات مختلف احتیاج دارید اگر در ابتدا کار می خواهید با ریسک کمتر و هزینه ای پایین تر کار خود را شروع کنید می توانید از تجهیزات مورد نظر چند تای آن ها را خریداری کرده و به سراغ یک زمینه خاص در فست فود بروید برای نمونه می توان به برگر ها و یا پیتزا اشاره نمود. این کار می تواند در ابتدا خوب باشد اما برای اینکه بتوانید رقابت خود را با سایرین حفظ نمایید در ادامه کار که توانستید سود بیشتری داشته باشید باید کار خود را گسترش دهید.

قدم سوم راه اندازی فست فود

یک طراحی دکوراسیون خوب نیز می تواند برای شما باعث جذب مشتری شود پس می توانید در قدم بعدی به سراغ طراحی فضا بروید. هر چه بتوانید زیباتر و جذابتر دکوراسیون را انجام دهید مشتری های شما نیز بیشتر می شوند. پس به دنبال یک طرح خلاقانه باشید تا سبب به وجود آمدن دید مثبت در ذهن مشتری هایتان شوید.

قدم چهارم در راه اندازی فست فود

به خاطر داشته باشید که شروع هر کاری نیاز به داشتن مجوز های مربوطه دارد. شما ابتدا باید مجوز سلامت داشته باشید تا بتوانید به طور رسمی کار خود را شروع کنید. همچنین کارشناسان بهداشت نیز هر چند وقت یکبار به فست فودی شما سر می زنند و اگر موردی مشاهده کنند شما را جریمه می کنند. همچنین باید از صنف و اتحادیه مربوط به رستوران دار ها نیز اقدام به کسب جواز کسب نمایید.

قدم پنجم در راه اندازی فست فود

بعد از اینکه تمام مراحل قبل را برای راه اندازی فست فود به دقت انجام دادید حال نوبت به استخدام نیرو می رسد. شما باید پرسنل خود را انتخاب کنید. سعی کنید از افراد ماهر استفاده نمایید تا یک کیفیت تضمین شده برای شروع کار داشته باشید. بسته به فضا و همچنین نوع فست فودی خود باید علاوه بر افراد داخل آشپزخانه گارسون و ویتر نیز استخدام نمایید.

مزایا راه اندازی فست فود

یکی از بهترین مزایایی که می توان برای راه اندازی فست فود برشمرد این است که تعطیلی ندارید. یعنی اینکه در تعطیلات وقتی بقیه اصناف تعطیل هستند شما می توانید کار کنید و به راحتی سود داشته باشید همین مورد می تواند یک مزیت خوب برای راه اندازی فست فود باشد.

مزیت دیگر این است که می توانید کار خود را گسترش دهید اگر بتوانید خلاقیت را چاشنی کار خود کنید و مشتری های ثابت جذب نمایید پس از آن برند و نام رستوران شما بر سر زبان ها می افتد و می توانید کار را گسترش داده و یک فست فودی دیگر نیز افتتاح نمایید.

از یک کارشناس برای راه اندازی فست فود کمک بگیرید

همان طور که دیدید راه اندازی فست فود یک کار اصولی می باشد و نمی توان به سادگی با شانس به سراغ آن رفت پس بهتر است با یک تیم کارشناسی خبره درباره چگونگی راه اندازی فست فود مشاوره نمایید.

ایران کیچن امکان راه اندازی فست فود در سراسر ایران را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به راحتی از صفر تا صد راه اندازی فست فود خود را به ما بسپارید. شرکت ما برای شروع به هر نقطه از ایران کارشناس می فرستد تا به طور کامل مسائل مربوط به راه اندازی فست فود را از نزدیک بررسی نمایند. پس از آن نیز نوبت به ارائه یک طرح می رسد. شما می توانید قبل از انجام پروژه طرح سه بعدی آن را ببینید و بعد تصمیم بگیرید که آیا این طرح مناسب است یا خیر. همچنین ایران کیچن تمام تجهیزات مورد نیاز را در سراسر کشور نیز برای شما فراهم می کند. در ضمن تمام تجهیزات راه اندازی فست فود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ادامه مطلب

چه تمرین‌هایی برای دوندگان لازم است؟

بسیاری از دوندگان فقط به تمرین‌های مربوط به دویدن و افزایش توانایی در تکنیک‌های دویدن از جمله سرعت و درست گام برداشتن توجه می‌کنند با این حال اینکه دوندگان در زمان‌هایی که نمی‌دوند، چه تمرین‌هایی انجام دهند بسیار مهم است.

ادامه مطلب

فلات در تمرینات ورزشی چیست؟

فلات در تمرینات ورزشی چیست؟

‌یک دکترای فیزیولوژی ورزشی معتقد است که فلات به معنای محدودیت در سازگاری‌ها نسبت به تمرین، در بین ورزشکاران عادی امری غیر معمول است.

ولی‌پور بیان کرد: در بین ورزشکارانی که سال‌های زیادی تمرینات ورزشی انجام می‌دهند گرفتاری به فلات امکان‌پذیر است. زمانی که یک ورزشکار برای مدت طولانی یک تمرین ورزشی را انجام می‌دهد چون بدن او به این حرکت عادت می‌کند بعد از مدتی هیچ تغییری در حجم و قدرت عضله وی دیده نخواهد شد.

va4-542

ادامه مطلب

کاهش وزن : با خوردن این میوه ها به راحتی وزن تان را کم کند

کاهش وزن : با خوردن این میوه ها به راحتی وزن تان را کم کند

میوه ها جزو دسته خوراکی  هایی هستند که به دلیلفواید بسیاری که برای سلامتی دارند باید در سبد غذایی روزانه تان قرار بگیرند. بهتر است بدانید که برخی از میوه ها باعث کاهش وزن شما هم می شوند. این میوه ها عبارتند از :

کاهش وزن با میوه 

برخی از انواع میوه‌ها به کاهش وزن کمک می‌کنند اما چه میوه‌هایی دارای این خاصیت هستند؟ طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) مصرف حداقل پنج وعده ۸۰ گرمی از انواع میوه‌ها و سبزیجات در طول روز خطر ابتلا به مشکلات جسمی را کاهش می‌دهد. نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که مصرف انواع خاصی از میوه‌ها می‌تواند به پایین آمدن وزن کمک کند. برخی از این میوه‌ها شامل موارد زیر است:

va4-825

ادامه مطلب

برای کاهش وزن بیشتر چگونه ورزش کنیم

برای کاهش وزن بیشتر چگونه ورزش کنیم

افرادی که زمان کافی برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی ندارند اما علاقه دارند که وزن خود را کاهش دهند و تناسب اندام پیدا کنند می‌توانند ورزش را در برنامه شلوغ خود جای دهند و با انجام حداقل ورزش در خانه خوش‌اندام‌تر شوند.

برای اینکه از ورزش نتیجه مطلوب را بگیریم باید حداقل ۳ بار در هفته ورزش کنیم. دو جلسه ورزش باید ورزش‌های قدرتی و یک جلسه ورزش هوازی یا قلبی – عروقی باشد. برای اینکه ورزش کردن موثرتر باشد به توصیه‌های زیر عمل کنید:

va4-622

ادامه مطلب

کاهش وزن و مشکل شُل شدن پوست!

کاهش وزن و مشکل شُل شدن پوست!

کاهش دادن وزن احساس شگفت آوری است! برخی اوقات به پوست‌های شل توجهی نمی‌شود، نه خیلی زیاد! ممکن است پس از کاهش وزن، پوست های شل و اضافه‌ای برایتان باقی بماند که در عوض نمایش دادن بدن و عضلاتتان، آنرا می‌پوشاند!

پوست، پس از کاهش وزن و چربی‌های اضافه شل می‌شود، چرا که بخش ارتجاعی پوست نمی‌تواند به اندازه‌ی کافی سریع منقبض شود. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید با انجام کارهایی شل شدن پوست پس از کاهش وزن را کاهش دهید.

va4-823

ادامه مطلب

چگونه بازو های رویایی خود را بسازیم!؟

چگونه بازو های رویایی خود را بسازیم!؟

در مقابل بسیاری از تمرینات وزنه برداری که فقط روی گروه‌های عضلانی خاصی کار می‌کنند، تمرینات وزن بدن معمولا شامل عضلات بیشتری هستند، و به شدت روی ساختمان عضلانی مرکز بدن شما کار می‌کنند. آنها از حرکاتی استفاده می‌کنند که در فعالیت‌های شما در زندگی روزانه تان (مانند بلند کردن یا هل دادن) کاربردی و قابل استفاده هستند.

بجای شلوغ کردن خانه‌تان با تجهیزات مختلف، می‌توانید برای تقویت عضلات دوسر و سه سر بازوهایتان، با چند صندلی و یک میله بارفیکس، تمرینات وزن بدن انجام دهید. شما می‌توانید با تغییر دادن فرم و به خرج دادن خلاقیت، به آسانی بر میزان سختی تمرینات وزن بدنتان بیفزایید.

1024214_714

ادامه مطلب

چگونه با تردمیل کالری بسوزانیم؟

چگونه با تردمیل کالری بسوزانیم؟

اگر سعی دارید وزن کم کنید اما هر زمانی که روی تردمیل می روید، با همان سرعت و شیب تمرین می کنید، در یک الگوی خسته کننده گرفتار خواهید شد که قدرت زیادی در سوزاندن کالری ندارد.

خبر خوب اینکه دویدن روی تردمیل می تواند از یک تمرین خسته کننده به یک جلسه چربی سوزی سریع تبدیل شود. دفعه بعد که به نیت کاهش وزن روی تردمیل رفتید، از این استراتژی ها استفاده کنید.

۱- در تمرینتان تنوع ایجاد کنید

نقش ورزش در کاهش وزن ممکن است ساده بنظر برسد. جانت همیلتون، فیزیولوژیست ورزشی در Running Strong در آتلانتا می گوید برای کاهش وزن، شما باید کالری بیشتری بسوزانید. شما می توانید این کار را با بالا بردن شدت یا مدت زمان تمرین تان انجام دهید.

مشکل این است که اگر شما خیلی نزدیک به حداکثر ضربان قلبتان تمرین کنید، ممکن است به سرعت خسته و فرسوده شوید. اما اگر آرام و یکنواخت بدوید، برای دیدن نتایج باید زمان طولانی تمرین کنید.

همیلتون می گوید بهترین کار، ایجاد تنوع در تمرین است. در بعضی روزها، دوی معمول ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای تان را کمی تندتر انجام دهید. در بقیه روزها، برای حدود یک ساعت یا بیشتر آهسته تر و طولانی تر بدوید.

۲- سرعتتان را کم و زیاد کنید

اینتروال ها یا انجام دوهای سرعت کوتاه و انفجاری در طول یک تمرین یکی از آسان ترین راهها برای کاهش زمان تمرین و سایز دور کمر شما هستند.

در واقع، یک مطالعه در Medicine & Science in Sports & Exercise  دریافت افرادی که بمدت ۲ دقیقه با سرعت زیاد دویدند (سپس سرعتشان را بمدت ۳ دقیقه کم کردند) در روز بعد از تمرین شان، نسبت به آنهایی که یک سرعت آهسته و یکنواخت داشتند، کالری بیشتری سوزاندند. حتی بهتر اینکه آنها ۴ درصد از چربی بدنشان را در هفته های آتی از دست دادند. گروهی که تمرینات کم شدت یکنواخت انجام داده بودند، اصلا چربی بدن از دست ندادند.

1034607_708

ادامه مطلب