تناسب اندام به روش آبی جدید

تناسب اندام به روش آبی!

ورزش در آب می‌تواند راهی به سوی تندرستی و تناسب‌اندام باشد و تناسب‌اندام نیز راهی به سوی زیبایی. پزشکان معتقدند ورزش در آب در مراحل اولیه بیماری‌های مفصلی می‌تواند از عوارض و پیشرفت این بیماری‌ها جلوگیری کند. ورزش نه‌تنها در پیشگیری از درد مفاصل نقش مهمی دارد، بلکه در مراحل اولیه بیماری که پزشک معالج تشخیص آرتروز می‌دهد، از عوارض این بیماری و پیشرفت آن نیز جلوگیری می‌کند و در درمان هرچه بهتر آن هم موثر است.

در این مرحله از ورزش‌های بدون تحمل وزن، مثل راه رفتن در آب یا استفاده از دستگاه‌هایی مثل تردمیل و دوچرخه ثابت در استخرها، می‌توان برای کاهش درد و جلوگیری از عوارض و پیشرفت بیماری استفاده کرد.

ورزش در آب,تناسب اندام در آب,حرکات ورزشی در آب

ادامه مطلب

با نوشیدنی های تابستانی شکم خود را صاف کنید

صاف کردن شکم و کوچک کردن آن یکی از سخت ترین کارها در تناسب اندام و کاهش وزن است. برخی نوشیدنی های تابستانی وجود دارند که شما می توانید با خوردن آنها شکم تان را صاف کنید. این نوشیدنی ها عبارتند از :

ادامه مطلب

فواید بدنسازی برای خانم ها

 

فواید بدنسازی برای خانم ها

محققان به دلایل متقاعد کننده فراوانی در رابطه با فواید بدنسازی برای خانم ها دست یافته اند. اما متأسفانه، هنوز هم تعداد خانم هایی که توصیه های محققان را به جان می خرند، بسیار اندک است. اغلب خانم های ورزشکار، بیشتر وقتشان را در باشگاه با تمرین های هوازی سپری می کنند و زمان کمی به بدنسازی که بدن را به چالشی واقعی می کشد، اختصاص می دهند. لازم نیست که تمرین با وزنه به شیوه ای مردانه و با استفاده از وسایل و تجهیزاتی خاص انجام شود.در اینجا شما را با فواید بدنسازی برای خانم ها آشنا می کنیم.

بدنسازی,فواید بدنسازی,تمرین با وزنه

ادامه مطلب

تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات (+تصاویر)

تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات

انجام تمرینات بدنسازی باعث افزایش قدرت و سبب تقویت عضلات بالاتنه ، پایین تنه و بخش میانی بدن می شود.

سعی کنید این تمرینات روتین را هفته ای ۳ مرتبه – یک روز در میان – انجام دهید. ابتدا به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه بدن را گرم کنید ( مثل اسکوات ، لانژ و.. ) و یا از تکنیک های دیگری برای گرم کردن بدن خود استفاده کنید. سپس، تمرینات بدنسازی را آغاز کنید. هر حرکت را به مدت ۱ دقیقه انجام دهید ( یا برای هر طرف ۳۰ ثانیه) .

ورزش,تمرینات بدنسازی,بدنسازی

ادامه مطلب

۸ تمرین ورزشی برای تقویت عضلات مچ دست

۸ تمرین ورزشی برای تقویت عضلات مچ

مچ دست لزوماً در اول لیست عضلاتی که افراد دوست دارند به نمایش بگذارند نیست. بسیاری از افراد بر روی عضلات جلو بازو، سینه، شکم و یا دیگر عضلات زیبای بدن تمرکز می کنند. به هر حال نباید عضلات مچ دست را به فراموشی سپرد.

مچ دست, تقویت مچ دست,تقویت عضلات مچ دست

ادامه مطلب

برنامه ای برای افراد مبتدی از زبان جی کاتلر

برنامه ای برای افراد مبتدی از زبان جی کاتلر

در پرورش اندام،مبتدی به فرد ورزشکاری اطلاق میشود که زیر ۱ سال تا ۱/۵ سال سابقه تمرینی مستمر دارد

کلمه مبتدی به فرم بدن ربطی ندارد و فقط به معنای آشنا نبودن با حرکات و نحوه فشار آوردن و شناخت عضلات است.

ادامه مطلب

با نام و یاد خدا

با نام و یاد خدا

این سایت در زمینه  حرکات بدنسازی,بدنسازی نوین,گالری عکس بدنسازی فعالیت دارد.

 

 

سایتی دیگر از طراح ۹۸ و گروه طراحی ما

حرکات بدنسازی, حرکات بدنسازی با دمبل, حرکات بدنسازی در خانه, حرکات بدنسازی پا, حرکات بدنسازی برای شکم, حرکات بدنسازی سرشانه, حركات بدنسازي سينه, حرکات بدنسازی با کش, حرکات بدنسازی پشت بازو, بدنسازی, بدنسازی در خانه, بدنسازی فیتنس, بدنسازی حجمی, بدنسازی بدون مکمل, بدنسازی در منزل, بدنسازی در منزل, گالری بدنسازی, دانلود گالری بدنسازی, گالری عکس بدنسازی, گالری عکس های بدنسازی, گالری عکس بدنسازی ایرانی, گالری عکس بدنسازی خارجی, گالری عکس بدنسازی ارنولد

ادامه مطلب