روش داشتن اندام عضلانی برای آقایان

در رابطه با ویژگی های باشگاه های بدنسازی مناسب و مقدماتی در مورد چکونگی ساختن اندامی مناسب در قسمت های اول و دوم اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان قرار دادیم و البته در قسمت سوم در مورد موضوعاتی از قبیل انتخاب مربی و خصوصیاتی که باید دارا باشد بحث و بررسی خواهیم کرد.

(قسمت سوم)
*انتخاب مربی
برای درک بهتر این موضوع سوالی را مطرح می‌کنیم که مربی کیست و چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
در این آشفته بازار حال حاضر باشگاه‌های بدنسازی کشور تعاریف گوناگونی از مربی و مربیگری وجود دارد، بعضی ازآنها دارای مدارک مربیگری از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران هستند و بعضی دیگر تنها باشگاه دارند، برخی به صورت تجربی و برخی دیگر به صورت علمی، بعضی دارای مدرک تحصیلی مرتبط  و بعضی دیگر دارای مدرک تحصیلی غیرمرتبط، بعضی هم اصلا تحصیلات ندارند، برخی دارای عناوین قهرمانی حوزه‌ای، استانی، کشوری یا بین‌المللی هستند و برخی دیگر هم سفارش شده هستند.
در این شرایط اینکه یک نفر با سلامتی کامل وارد باشگاه بدنسازی و بعد از چند وقت با همان میزان سلامتی که از قبل داشته از باشگاه بدنسازی خارج شود می توان گفت آدم خوش شانسی بوده است.
به همین دلیل در انتخاب مربی بدنسازی باید دقت کرد و حساسیت به خرج داد.
اینکه صرفا یک نفر به عنوان مربی در باشگاه بدنسازی فعالیت می‌کند و با امر و نهی کردن که فلان حرکت درست است و فلان حرکت اشتباه یا اینکه فلان چیز را بخور و فلان چیز را نخور ملاک مناسبی برای گزینش یک مربی خوب نیست.
مربی خوب، مربی ای است که دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط، مدرک مربیگری از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، دارای برخورد مناسب اجتماعی که در شأن ورزش و محیط ورزشی باشد، پوشش مناسب و آراسته، دانش کافی و پیش رونده و البته محتاط داشته باشد.
ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

دیدگاهی ارسال نشده است!