آموزش حرکت شکم خلبانی

آموزش حرکت شکم خلبانی

 

آموزش-حرکت-شکم-خلبانی

تمرین های مختلفی برای تقویت عضلات شکم شش تیکه کردن آن ها وجود دارد که شما می تواند با انجام آن ها

عضلات شکم و پهلوهایتان را کات و عضلات آن را برآمده کنید . انجام صحیح حرکت شما را در دستیابی به هدفتان

بسیار کمک می کند به همین دلیل ما به شرح شیوه ی صحیح حرکت شکم خلبانی پرداخته ایم .

حرکت شکم خلبانی (کرانچ خلبانی) حرکتی فوق العاده برای تحول بخشی در عضلات شکم و زیر شکم و همینطور

برای بدست آوردن نتیجه هرچه بهتر در بین تمرینات شکم به حساب می آید.

نحوه اجرای صحیح این تمرین :

۱-ابتدا بر روی یک میز صاف دراز بکشید و با دست هایتان پشت میز را بگیرید.

۲-پاها را ۹۰درجه جمع کنید و روبه قفسه سینه خم کنید

۳-این تمرین را در ۳ست ۱۲-۱۶تکراری انجام دهید

۴-سعی کنید در هنگام انجام این تمرین برای بلند کردن باسن از عضلات شکم بهره بگیرید و تکرار هارا به آرامی انجام

دهید تا حد اکثر فشار بر روی عضلات متمرکز ایجاد شود.

منبع : تک اندام

مطالب مشابه
ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.
Arash می گوید:
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ و ساعت ۰۹:۴۶ پاسخ

سلام
مطالب بسیار مفیدی دارید , سپاس از شما.